Lucrările științifice elaborate în
cadrul Rezultatului 5:
Ghid de bune practici realizat privind consilierea în universităti
|
|
MODUL
1: Analiză rezultatelor si relevanta
activitatilor de consiliere si orientare
profesionala realizate de centrele specializate
ale institutiilor de invatamant superior de stat
, cu referire la dezvoltarea competentelor in
domeniul stiintelor umaniste si arte, pentru 7
universitati, relevante
|
|
|
MODUL
2: Analiză rezultatelor si relevanta activitatilor de consiliere si orientare profesionala realizate de centrele specializate ale institutiilor de invatamant superior de stat, cu referire la dezvoltarea competentelor in
domeniul stiintelor sociale (doar ramura de stiinta: stiinte economice), pentru 6 universitati, relevante
|
|
|
MODUL
3: Analiză rezultatelor si relevanta activitatilor de consiliere si orientare profesionala realizate de centrele specializate ale institutiilor de invatamant superior de stat, cu referire la dezvoltarea competentelor
in domeniul stiintelor biologice si biomedicale pentru 6 universitati, relevante
|
|
|
MODUL
4: Analiză rezultatelor si relevanta activitatilor de consiliere si orientare profesionala realizate de centrele specializate ale institutiilor de invatamant superior de stat, cu referire la dezvoltarea competentelor
în domeniul matematica si stiinte ale naturii,
pentru 6 universitati, relevante
|
|
|
MODUL
5: Analiză rezultatelor si relevanta activitatilor de consiliere si orientare profesionala realizate de centrele specializate ale institutiilor de invatamant superior de stat, cu referire la dezvoltarea competentelor
în domeniul stiinte sociale (doar ramurile de
stiinta: stiinte ale comunicatii, stiinte
politice), pentru 6 universitati, relevante
|
|
|
MODUL
6: Analiză rezultatelor si relevanta activitatilor de consiliere si orientare profesionala realizate de centrele specializate ale institutiilor de invatamant superior de stat, cu referire la dezvoltarea competentelor
în domeniul stiintelor sociale (doar ramurile de
stiinta: stiinte juridice, stiinte
administrative, sociologie, psihologie si
stiinte comportamentale), pentru 6 universitati, relevante
|
|
|
MODUL
7: Analiză rezultatelor si relevanta activitatilor de consiliere si orientare profesionala realizate de centrele specializate ale institutiilor de invatamant superior de stat, cu referire la dezvoltarea competentelor
în domeniul stiintelor ingineresti, pentru 6 universitati, relevante
|
|
|
MODUL
9: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul științelor umaniste și arte, având la bază prevederile SNCDI
|
|
|
MODUL
10: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul științe sociale (doar Ramura de Știință: Științe economice), având la bază prevederile SNCDI
|
|
|
MODUL
11: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul științelor biologice și biomedicale, având la bază prevederile SNCDI
|
|
|
MODUL
12: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul matematică și științe ale naturii, având la bază prevederile SNCDI
|
|
|
MODUL
13: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul știinte sociale (doar Ramurile de știință: Științe ale comunicării, Științe politice), având la bază prevederile SNCDI
|
|
|
MODUL
14: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul științe sociale (doar Ramurile de știință: Științe juridice, Științe administrative, Sociologie, Psihologie și Științe comportamentale), având la bază prevederile SNCDI
|
|
|
MODUL
15: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul științe inginerești, având la bază prevederile SNCDI
|
|