|   Lucrările științifice elaborate în
                                cadrul Rezultatului 5:Ghid de bune practici realizat privind consilierea în universităti
 | 
								
                              | 
								
								 | MODUL
                                1: Analiză rezultatelor si relevanta
                                activitatilor de consiliere si orientare
                                profesionala realizate de centrele specializate
                                ale institutiilor de invatamant superior de stat
                                , cu referire la dezvoltarea competentelor in
                                domeniul stiintelor umaniste si arte, pentru 7
                                universitati, relevante
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                2: Analiză rezultatelor si relevanta activitatilor de consiliere si orientare profesionala realizate de centrele specializate ale institutiilor de invatamant superior de stat, cu referire la dezvoltarea competentelor in
                                domeniul stiintelor sociale (doar ramura de stiinta: stiinte economice), pentru 6 universitati, relevante
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                3: Analiză rezultatelor si relevanta activitatilor de consiliere si orientare profesionala realizate de centrele specializate ale institutiilor de invatamant superior de stat, cu referire la dezvoltarea competentelor
                                 in domeniul stiintelor biologice si biomedicale pentru 6 universitati, relevante
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                4: Analiză rezultatelor si relevanta activitatilor de consiliere si orientare profesionala realizate de centrele specializate ale institutiilor de invatamant superior de stat, cu referire la dezvoltarea competentelor
                                 în domeniul matematica si stiinte ale naturii,
                                pentru 6 universitati, relevante
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                5: Analiză rezultatelor si relevanta activitatilor de consiliere si orientare profesionala realizate de centrele specializate ale institutiilor de invatamant superior de stat, cu referire la dezvoltarea competentelor
                                 în domeniul stiinte sociale (doar ramurile de
                                stiinta: stiinte ale comunicatii, stiinte
                                politice), pentru 6 universitati, relevante
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                6: Analiză rezultatelor si relevanta activitatilor de consiliere si orientare profesionala realizate de centrele specializate ale institutiilor de invatamant superior de stat, cu referire la dezvoltarea competentelor
                                 în domeniul stiintelor sociale (doar ramurile de
                                stiinta: stiinte juridice, stiinte
                                administrative, sociologie, psihologie si
                                stiinte comportamentale), pentru 6 universitati, relevante
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                7: Analiză rezultatelor si relevanta activitatilor de consiliere si orientare profesionala realizate de centrele specializate ale institutiilor de invatamant superior de stat, cu referire la dezvoltarea competentelor
                                 în domeniul stiintelor ingineresti, pentru 6 universitati, relevante
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                9: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul științelor umaniste și arte, având la bază prevederile SNCDI
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                10: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul științe sociale (doar Ramura de Știință: Științe economice), având la bază prevederile SNCDI
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                11: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul științelor biologice și biomedicale, având la bază prevederile SNCDI
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                12: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul matematică și științe ale naturii, având la bază prevederile SNCDI
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                13: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul știinte sociale (doar Ramurile de știință: Științe ale comunicării, Științe politice), având la bază prevederile SNCDI
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                14: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul științe sociale (doar Ramurile de știință: Științe juridice, Științe administrative, Sociologie, Psihologie și Științe comportamentale), având la bază prevederile SNCDI
                               |  | 
                              | 
								
								 | MODUL
                                15: Ghid de bune practici privind consilierea în universități, cu referire la dezvoltarea competențelor în domeniul științe inginerești, având la bază prevederile SNCDI
                               |  |