| 
																 
																Perspective 
																asupra 
																cercetării și 
																educației pentru 
																cercetare 
																 
																Pasiunea pentru 
																știință se 
																manifestă, de 
																cele mai multe 
																ori, în 
																copilărie. 
																Recunoscută și 
																alimentată 
																corespunzător de 
																familie sau de 
																profesori, ea se 
																retușează pe 
																parcursul 
																educației 
																formale și, la 
																un moment dat, 
																permite 
																absolventului 
																să-și urmeze 
																chemarea către 
																știință. 
																Înmugurește în 
																cercetările 
																cărora s-a 
																dedicat și apoi 
																înflorește și se 
																desăvârșește 
																prin 
																recunoaștere 
																științifică. Dr. 
																ing. Valeria 
																Harabagiu este 
																un exemplu al 
																acestui model de 
																pasiune pentru 
																cercetare 
																științifică și, 
																totodată, de 
																educație pentru 
																știință. 
																
																  
																
																 |