| 
        
       | 
      
  
      
       
      
        
        
          
            |      
              
              PROGRAME, PROIECTE, GRANTURI | 
           
			
				| 
             | 
			 
			
				
              
				
					
						
						
							
								
									| 
									Granturi obţinute de institut de la 
									Academia Română sau MECŞ | 
								 
								
									|   | 
									
									  | 
								 
								
									  | 
									
									Peisajul cultural carpatic.Dezvoltarea 
									durabilă a păstoritului în Mărginimea 
									Sibiului. (coordonator, Lucian David; 
									Ionuț Semuc) | 
								 
								
									|   | 
									  | 
								 
								
									  | 
									
									Patrimoniul imaterial arhivat- Resursă 
									pentru dezvoltarea cunoașterii identitare. 
									Fondul de informații al Arhivei Institutului 
									de Etnografie și Folclor ,,Constantin 
									Brăiloiu” (coordonator, Cristina 
									Damaschin; Iulia Wisoșenschi, Anca-Maria 
									Vrăjitoriu) | 
								 
								
									|   | 
									  | 
								 
								
									  | 
									
									Digitizare și digitalizare a fondului 
									papetar (coordonator, Radu Toader; Ion 
									Șerban; Carmen Șerban; Lavinia Frâncu) | 
								 
								
									|   | 
									
									  | 
								 
								
									  | 
									
									Actualizarea interdisciplinară a 
									documentelor manuscrise și audio din Arhiva 
									IEF. Zona reprezentativă Teleajen 
									(coordonator, Constantin Secară; 
									Ioana-Ruxandra Fruntelată, Cristian Mușa, 
									Andrada Iordache) | 
								 
								
									|   | 
									
									  | 
								 
								
									  | 
									
									Identitate etnoculturală. Oșeni 
									(e)migranți în Franța (coordonator, 
									Marian Lupașcu) | 
								 
								
									|   | 
									
									  | 
								 
								
									|   | 
									
									  | 
								 
								
									|   | 
									
									  | 
								 
								 
						 
						 | 
					 
				 
				 
             | 
			 
          | 
			
			
			
			 |  
           
        
       
       |